
Niedawno w trakcie rozmowy z przyjacielem, który założył startup, uświadomiłem sobie, że wybór odpowiedniej kancelarii to więcej niż tylko „kto będzie reprezentował spółkę”. Więc zacząłem trochę się rozglądać i tak trafiłem na stronę kancelarii, która może być przykładem świetnie przedstawionej usługi. Od razu widać, że to miejsce, gdzie działania dobierane są pod konkretne wyzwania — jak zestaw narzędzi, a nie tylko sucha usługa.
Na stronie GFP Legal zwraca uwagę czytelna struktura i przejrzysty układ menu. Poszczególne zakładki pozwalają szybko znaleźć potrzebne informacje. Co mnie osobiście zachwyciło to podział usług nie tylko pod względem działań prawnych, ale też konkretnych branż. Wizualnie dominuje wyraźna, ale nie przesadzona kolorystyka, profesjonalne zdjęcia oraz ograniczenie zbędnej treści, co sprawia, że nawigacja jest intuicyjna, a całość po prostu zachwyca klarownością i profesjonalizmem.
W ofercie kancelarii znajdziemy wsparcie w takich obszarach jak: prawo spółek, fuzje i przejęcia, ochrona danych osobowych, własność intelektualna, ale też z branży medycznej czy IT i nowe technologie. Każdy dział posiada osobną podstronę, co ułatwia zagłębienie się w konkretne zagadnienie. Bez problemu można również znaleźć informacje o całym zespole radców, a sekcja blogowa porusza wiele ciekawych i praktycznych tematów.
Z prawem mam niewiele wspólnego, ale ta strona przekonuje, żeby się trochę nim zainteresować. Zajrzyjcie i dajcie znać co myślicie 🙂